Försökte få det kortfattat, men jaa..

Skriver lite snabbt om dagen så det kan bli lite rörigt ( just so you know )
 
Fick sove morgon till 10:30 för att sen åka och fira en kompis.
Direkt efter släppte mamma av mig till hästarna och jag mocka och allt det där ;p
 
Hästarna stog och skaka för att de varit så smarta att stå ute när det regna, så jag fick torka dom och satte sen på Grina selen.
Jag körde henne först på stubben och då vart det lite lätt jogg, sen när vi kom till en bra grusväg så galoppera vi lite. Sen skulle jag bara testa om Garina kunde hålla traven utan att fatta galopp och f**n vad snabb hon är! Blir så jävla sugen på att bara testa nån skoj trav tävling med henne i vår ^^
 
Är så sugen att tävla i huvudtaget, fattar inte varför? xq
Igår så hoppade jag G och vi träna omhoppningsbanor och hon hoppar 80 från trav ( + att hon kommer snätt ). Vill så gärna testa på en Lätt C och få det som vår sista hopptävling liksom. Sen vill jag verkligen starta en dressyr tävling också ( typ mitt mål haha ^^ )
Åke skulle jag vilja bara testa en clearround på typ 50, bara för att komma ut och se hur han blir på tävling liksom. Kanske i vår så håll tummarna! (y)
 
Åke slängde jag bara på en grimma på idag och red i paddocken. Han var jätte duktig! Tränar ju på att han såsmåning om ska kunna bli riden i halsring. Och jag kunde trava ( och skritta då )  med helt lösa tyglar och använde bara halsringen! Han lyssna och vi gjorde serpentiner och halter. Galopp tar jag det dock väldigt lugnt med men han var duktig och samla ihop sig med bara grimman :')
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Erika Snygg

Hej fina bilder på lilla Garina!
Jag tror att det är samma Garina som jag ägde en gång i tiden =) Jag tävlade henne i ponnytrav, hon var jätte bra på det och har vunnit mycket så hon skulle säker tycka att det var kul att få springa på banan flera gånger =) Det var kul att se att hon har det så bra Med vänlig hälsning, Erika

2014-12-25 // 23:01:38
» Anonym

Garian var min trav ponny när jag va yngre! Jag har tävlar henne på alla de stora travbanorna.. Hon har vunnit massor med trav lopp! Detta var nog 13-14 år sedan men travet sitter nog i ryggmärgen! Jag kan nog hitta några gammla vinnartavlor om du vill se.. Maila mig på [email protected]

2014-12-26 // 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback