Koko har lärt sig sitt första trick

Åhå vad Koko var gullig idag! Alla hästar fick klättra och jag hade Koko som handhäst mesans jag red Grina, så han var ju ganska svettig när vi kom hem..
Han gick in i stallet och börja rulla sig. Jag gick då fram till honom, men trodde att han skulle hoppa upp direkt. Men nej. Jag låg och mös med honom ända tills Åke vart avundsjuk och kom in och förstörde x)
 
Men Koko la sig igen och jag gick in och mös. Och när jag trodde att han skulle börja rulla ( då han börjar luta sig på sidan ) så luta jag mig bort lite, men gull hästen bara la sig på sidan och typ:
-Klia magen Mila, Nälla? Åå när jag klia honom så somna han. När han vakna så la han sig "normalt" liksom och då berömde jag massor! Jag tryck jätte försiktigt vid bogen och han la sig på sidan och somna igen. Så höll det på 5-6 gånger (?) Och varje gång han la sig på sidan så sove han i typ 5 min. Så hans första "trick" blev visst att lägga sig på sidan, haha x3
Chockade mig sjukt mycket eftersom vad jag har märkt, så gillar han ju inte att vara underlägen. Och så lägger han sig så här efter cirka 3 veckor?!
Men Gud vilken känsla ^^ Och så tycker jag det är lite gulligt att mot farfar är Koko as sur mot, men mot mig är han jätte gullig när vi är själva. :'>
Gulle<3
 
Han ser typ död ut på bilderna, men han lever, jag lovar xp
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ellie Dahlerus

Hej!! Jag undrar om du/ni skulle vilja göra en ny design och header till min blogg, jag har en klar bild hur jag vill att designen ska vara men bollar gärna idéer med er. Min syster och min bästa kompis har fått hjälp av er, och där av kontaktar jag er. Ni får gärna kontakta mig på [email protected]. Just nu är det väldigt mycket buggar på min egna blogg.

2014-02-13 // 17:39:21
URL: http://elliedahlerus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback