Honza kursen ja ^^

Kom på att jag glömt skriva om hur det var xp
 
Det var as lärorikt! Fattar knappt själv att jag har vart i samma "rum", sett, rört, hört, pratat med HONZA BLÀHA 
Lärde mig sjukt mycket ( dock var det lite svårt att förstå hans engelska i början då han bryter ganska mycket, men tillslut sätter man sig in i det )
 
Jag rekomenderar det starkt! Fast man måste kunna engelska för att fatta liksom.
 
Kände mig dock jätte liten när jag var där eftersom jag var yngst ( tror jag var den ända tonåringen ). Och kändes som många inte tog mig på allvar liksom..
Men när jag väl tog mig i nackskinet och pratade / frågade Honza så så tror jag ändå att folk fatta att jag mena allvar. 
 
Honza var jätte trevlig, förklara väldigt tydligt och acceptera allas olika nivåer.
Men f**n vilket jobb han gör med sina hästar! Hans schema för häst är att han köper den vid 2-3 års ålder tränar bara att den ska lyda och vilja va med honom och han börjar inte med tricksen och så förrens de är 8 år! Skulle aldrig orka ha det långa tålamodet...
                                                                                                                                                                
 
Tror definitivt att jag ska gå på träningarna i vår och jag får ta med både Garina och Åke (y) :D
Beroende på hur jag tycker att det går ( vill ju inte skämma ut mig liksom ^^ )
Ska träna på hemläxorna jag fick av Honza och hoppas det kommer gå bra x3
 
Haha härliga mobil bilder på mig och Honza xD
 
Sen bjuder jag på bilder på hästarna också ;p
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback