Försenade bilder från 27 oktober

Lägger trött upp bilderna jag prcis blivit klart med. Klockan är tjugo i tre så det är ganska mycket slarvfel, men det får ni leva med ;)
 
Den här dagen så hann vi inte värma upp så pass att han blev fin i dressyren, men det var ju hopp inriktat den dagen så gjorde inte så mycket xp
 
Hoppningen gick skitbra! Slog vårt hoppningsrekord och hoppa 90cm! Ser dock as litet ut....
Svin stolt efter att Ronja pushat mig över hindret två gånger ^^ 
Han kan ju hoppa! Men det är jag som blir så nervös... Tror att antingen kommer han stanna och jag ramlar av eller så kommer vi riva och gå omkull typ x)
 
Måste seriöst få bort min rädsla! 
Har satt ett mål för det här året iallafall: Hoppa 1m = ett hål upp till. Jag ska f**n mig klara det, kommer bli förbannad på mig själv annars -.-
 
70cm
 
Pepptalk xp
 
80cm
 
90cm! :D
 
70cm
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback