Hästträffen - Tis - Del 1

Tisdag:
På tisdagen fick vi två hemliga gester nämligen Anna och hennes dotter Maja Lindh! ( Annas Hemsida Majas blogg )
Först fick vi föreläsning om Akademisk Ridkonst vilket var riktigt lärorikt och jätte intresant!
Sedan höll Anna en lektion  för Alexandra ( lägrets arrangör ), så vi fick se hur det kan se ut i början. Då lånade Alexandra Embla från hennes vän.
Sedan fick Maja rida på sin ponny Sammy Shamrock som hon hade med sig, för att visa hur det kan se ut i framtiden. As duktiga säjer jag bara!
Efter ridpassen så fick vi veta lite om barfota hästar av Maja och sen fick vi en till föreläsning fast om hästmassage av Anna. Så försöker massera hästarna en gång i veckan iallafall som jag hoppas att jag kan hålla ;p
 
Jag lärde mig massor denna dag!
 
Aja slänger upp bilder på både Alexandra & Embla och Maja & Sammy. Märkte att jag hade jätte svårt att få fokus på Sammys huvud dock ;/
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback